Skip to Content Contact Us
Our Blog (1)

שרשראות כסף עדינות

שרשראות כסף עדינות

כפי שנשים רבות כבר יודעות, שום לוק או בגד אינם שלמים ללא תוספת של תכשיטים יוקרתיים ועדינים. ענידת שרשראות כסף במגוון הצורות והגדלים משדרגת את הסטייל ומשלימה לוק מעודן ושיקי יותר. שרשראות עדינות מאפשרות שילוב של כמה שרשראות ליצירת מראה שכבות, שבעיני זה שיא הסטייל!
כאמור, לשים שרשרת אחת צמודה ובנוסף אליה שרשרת באותו הסגנון אך יותר ארוכה וכך ליצור בעצם את מראה השכבות המתבקש.

שרשרת כסף עדינה – מתנה שכל אחת מעוניינת בה

אם חיפשתם את המתנה המושלמת לחברה, אמא או אישה אהובה אחרת, אין מי שלא תשמח לקבל שרשרת כסף יפה ועדינה אשר תתאים ותקלע בדיוק לטעמה. זאת מתנה כיף לקבל ומתאימה לאירועים רבים, בין היתר מכיוון שזוהי מתנה שיכולה להחזיק לכל החיים ואינכם יכולים לטעות איתה. בין אם היא אוהבת שרשרת נועזת, מודרנית או לחילופין בעלת מראה וינטאג' או מיוחד, תוכלו למצוא אותה מתוך המבחר הגדול הקיים.

עם זאת, לא חייבים לחכות לאירוע מסוים או להמתין עד בלי קץ למתנה כזו. לגיטימי בהחלט לרכוש את שרשרת הכסף לבד, סתם כך כדי להתפנק ולפנק את האישה החשובה ביותר בחיינו – את עצמנו. היתרון הגדול בקניית תכשיטים עצמאית, היא שכך אנו יכולות לבחור את השרשרת המושלמת שתקלע בדיוק לטעמנו. אישה שבוחרת לעצמה שרשרת כסופה יכולה להתאים אותה למראה הכללי בו היא מעוניינת, בין אם הוא מינימליסטי, רומנטי או וינטג'י.

שרשרת עדינה אך עם נוכחות

גם שרשרת כסף עדינה לאישה יכולה לשוות למי שעונדת אותה, מראה עוצמתי ונוכח. לשם כך, אין צורך בתכשיטים כבדים, אשר פעמים רבות יוצרים מראה עמוס ומתאמץ מדי. אפשר לשלב את השרשרת העדינה עם פריטים אחרים נוספים או לענוד אותה כפריט ייחודי ועדין, העומד בפני עצמו, ולקבל מראה קלאסי ונינוח יותר. בשרשרת עדינה, מוקד תשומת הלב ניתנת למראה התליון אם קיים, לאור החודר דרכה ולבגדים שבחרתן ללבוש בשילוב עמה.

השרשרת יכולה להיות מעוצבת במגוון עיצובים אשר עשויים להתאים למגוון סגנונות לבוש וטעמים. ישנן שרשראות כסף עם ניצוץ, כך שכאשר השרשרת הינה עדינה ודקה מאוד, המראה שנוצר הוא של קריסטלים התלויים באופן ישיר על הצוואר. מראה זה הוא כה שובה עין וייחודי, עד כי קשה להסיר את המבט ממנו. עם זאת, למראה יומיומי יותר, שרשרת כסופה עם ניראות מאופקת יותר, עשויה להיות בחירה מתאימה יותר. למשל, שרשרת כסופה עם תליון עדין שיכול להשתלב בלוק הכולל באלגנטיות או להוסיף טאץ' צבעוני עדין, מבלי "לגנוב" יותר מדי פוקוס.

שרשראות עדינות מגיעות במגוון עיצובים

כאשר מעצבים שרשרת עדינה מכסף, המחשבה היא על צורות פשוטות אך יצירתיות אשר יבטאו משמעות מיוחדת. משום שהשרשראות עצמן הינן עדינות, המחשבה על עיצוב התליון תהיה זהירה יותר ותבחר בקפידה. הרעיון הוא שהשרשרת תבטא עוצמה שקטה ומשמעות גדולה, דווקא מתוך עדינות קלאסית ואלגנטית. באמצעות תליון מעניין המעוצב בעבודת יד, ניתן להוסיף לסגנון האישי של העונדת את השרשרת, את הגימור שישדרג את הופעתה בצורה מדויקת ולא מתאמצת.

היתרונות בשרשראות כסף לעומת שרשרת זהב

לשרשראות הכסף ישנן איכויות אשר נעדרות משרשראות זהב, לרבות עמידותן לאורך שנים ועלותן הנוחה יותר. בנוסף, שרשראות העשויות כסף מתאימות יותר לגוון עורן של חלק מהנשים, לצבע שיערן או לטעמן האישי, בשל היותן דומיננטיות פחות משרשרת זהב. תהיה הסיבה אשר תהיה, לבחירה בכסף על פני זהב, כדאי לוודא כי השרשרת עשויה מכסף איכותי וטהור עד כמה שניתן, כמו כסף אמיתי 925.

 

לסיכום

הבחירה בשרשרת כסף זו או אחרת עלולה להיות בחירה קשה, לאור קיומו של מבחר מבלבל של שרשראות עדינות ומיוחדות מכסף. לכן חשוב להתחשב בסגנון המלתחה של האישה שעבורה נרכש התכשיט, וטעמה הכללי בתכשיטים. אף כי הבחירה בתכשיט כמתנה למישהי אחר היא מורכבת וקשה יותר לביצוע, חשוב לזכור כי ישנה אפשרות להחלפת הפריט במידה ולא הצלחתם לקלוע בדיוק לטעמה של מקבלת המתנה.
באתר שלנו תוכלו למצוא שרשראות מכסף יפהפיות במבחר דגמים ועיצובים ולקבלם עם שליח עד הבית בתוך יום עד 5 ימי עסקים. בקרו עכשיו בקטלוג שרשראות הכסף שלנו!

Back top top
דילוג לתוכן